_____________________________________________________________________________
Найменування загальноосвітнього навчального закладу
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник
директора з НВР ДИРЕКТОР ______________________ ____________________________________
ПІБ
ПІБ
________________________________ _________________________________
підпис підпис
«____»________________20____
р.
«_____»__________________ 20___ р.
Календарно-тематичне планування
з
курсу «Всесвітня історія»
у
8 класі
на
20___ / 20___ н.р.
учителя:
_________________________________________
Розглянуто
на засіданні МО (кафедри) _________________________________
__________________________________________________________________
Протокол
№ ______ від «_____»______________20_____р.
Голова
МО________________________________________________________
ПІБ
Складено
до підручника Всесвітня історія:
підруч. для 8-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. /
Н.Г. Подаляк, І.Б. Лукач, Т.В. Ладиченко. – К.:
Генеза, 2016, згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти
і науки України (http://old.mon.gov.ua/)
Календарно-тематичне
планування уроків
із всесвітньої історії для 8 класу
(1 година на тиждень, 35 годин
на рік)
№
уро-
ку
|
К-ть
год
|
Дата
проведення
уроку
|
Зміст навчальногоматеріалу
|
Примітки
|
|
1
|
1
|
Вступ. Від Середніх віків – до Нового часу.
Періодизація, джерела вивчення історії
Нового часу
|
|
||
Розділ 1.
Великі географічні відкриття та становлення
капіталістичних відносин
|
|||||
2
|
1
|
|
Морські експедиції португальців
та іспанців
|
|
|
3
|
1
|
|
Завоювання та освоєння Нового
світу
|
|
|
4
|
1
|
|
Соціально-економічний розвиток
країн Західної Європи у ХVI–XVII ст.
|
|
|
5
|
1
|
|
Повсякденне життя в країнах
Західної Європи
|
|
|
6
|
1
|
|
Варіант 1. Наслідки Великих географічних відкриттів для
історії людства
Варіант 2. Доколумбові цивілізації Америки
Практичне заняття 1
|
|
|
7
|
1
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|
|
Розділ 2. Європейське відродження. Реформація в Західній Європі
|
|||||
8
|
1
|
|
Доба Відродження
|
|
|
9
|
1
|
|
Варіант 1. Гуманістичні ідеї у творах Еразма
Роттердамського
Варіант 2. Ідеї
гуманізму в шедеврах Високого Відродження
Практичне заняття 2
|
|
|
10
|
1
|
|
Реформація в Німеччині
|
|
|
11
|
1
|
|
Наступ на Реформацію
|
|
|
12
|
1
|
|
Народження нової європейської
науки
|
|
|
13
|
1
|
|
Узагальнення. Тематичний
контроль
|
|
|
Розділ 3. Західноєвропейські
держави в ХVI–XVII ст.
|
|||||
14
|
1
|
|
Абсолютна монархія у Франції
|
|
|
15
|
1
|
|
Франція в зеніті могутності
|
|
|
16
|
1
|
|
Англія в добу Тюдорів
|
|
|
17
|
1
|
|
Доба революцій у Англії
|
|
|
18
|
1
|
|
У володіннях Габсбургів
|
|
|
19
|
1
|
|
Варіант 1. Розвиток монархічних
форм правління у країнах Західної Європи Варіант 2. Образ абсолютного монарха
країн Західної Європи
Практичне заняття 3
|
|
|
20
|
1
|
|
Міжнародні відносини: на полях
битв і в палацах монархів
|
|
|
21
|
1
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|
|
|
|
|
|||
Розділ 4. Османська імперія та країни Східної Європи
|
|||||
22
|
1
|
|
Велич та присмерк Османської імперії
|
|
|
23
|
1
|
|
Польська держава: через
піднесення до свавілля
|
|
|
24
|
1
|
|
Московське царство: лихоліття тиранства і Смути
|
|
|
25
|
1
|
|
Епоха Петра Великого
|
|
|
26
|
1
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|
|
|
|
|
|||
Розділ 5.
Епоха Просвітництва
|
|||||
27
|
1
|
|
Промисловий переворот та сяйво Просвітництва
|
|
|
28
|
1
|
|
Освічений абсолютизм
|
|
|
29
|
1
|
|
Європейські конфлікти та війни
XVIIІ ст.
|
|
|
30
|
1
|
|
Північна Америка: народження
нової держави
|
|
|
31
|
1
|
|
Варіант 1. Особливості
державного устрою США
Варіант 2. Повсякденне життя в
країнах Західної Європи у XVIIІ ст.
Практична робота 4
|
|
|
Розділ 6. Східний світ у XVI–XVIIІ ст.
|
|||||
32
|
1
|
|
Індія та Персія у Новий час
|
|
|
33
|
1
|
|
«Закриті країни» Далекого Сходу
|
|
|
34
|
1
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|
|
35
|
1
|
|
Узагальнення до курсу «Новий
час в історії людства»
|
|
|
|
|
||||
_____________________________________________________________________________
Найменування
загальноосвітнього навчального закладу
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник директора з НВР ДИРЕКТОР_____________________________
______________________________
ПІБ ПІБ
________________________________ _________________________________
підпис підпис
«____»________________20____ р.
«_____»__________________ 20___ р.
Календарно-тематичне планування
з курсу «Історія України»
у 8 класі
на 20___ / 20___ н.р.
учителя: _________________________________________
Розглянуто на засіданні МО (кафедри)
_________________________________
__________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова
МО________________________________________________________
ПІБ
Складено до підручника Історія України: підруч. для 8-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. /
Г.К. Швидько, П.О. Чорнобай. – К. : Генеза, 2016, згідно з навчальною
програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (http://old.mon.gov.ua/)
Календарно-тематичне
планування уроків
з
історії УКРАЇНИ для 8 класу
(52 години на рік)
№
уро-
ку
|
К-ть
год
|
Дата
проведення
уроку
|
Зміст навчального
матеріалу
|
Примітки
|
|
1
|
1
|
ВСТУП.
Середньовічна спадщина України. Основні події і
постаті. Ранній Новий час. Особливості ранньомодерної доби в історії України
|
|||
Розділ І.
УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ в ХVІ ст.
|
|||||
2-3
|
2
|
§1–2. Соціально-політичне
становище українських земель у складі Польщі та Великого князівства
Литовського в першій половині XVI ст.
Політичне становище
українських земель у першій половині ХVІ ст. Соціальна структура
суспільства. (магнати, шляхта, духовенство, міщани, селяни). Василь-Костянтин Острозький. Економічне
життя села та міста: фільварки, цехи. Торгівля. Сільське та міське самоврядування
|
|||
4
|
1
|
§ 3. Люблінська унія 1569 р. та її вплив на становище українських земель
|
|||
5
|
1
|
§ 4. Запорозька Січ – козацька республіка.
Українське
козацтво. Перші Січі. Дмитро Вишневецький
|
|||
6
|
1
|
§ 5 Формування реєстрового
козацтва та його роль у козацьких війнах кінця XVI ст.
Реєстрове козацтво. Становлення козацького стану.
Козацькі війни кінця ХVІ ст.
|
|||
7
|
1
|
§ 6. Повсякденне життя різних
станів суспільства у XVI ст.
Практичне заняття № 1
|
|||
8
|
1
|
§ 7. Релігійно-суспільні рухи та
виникнення православних братств в Україні.
Церковне життя. Особливості реформаційних та
контрреформаційних рухів в Україні. Православні братства
|
|||
9
|
1
|
§ 8. Культурно-освітнє
життя України в XVI ст.
Культурно-освітнє життя.
Острозька академія, братські школи, єзуїтські колегії. Пересопницьке євангеліє.
Книговидання. Іван Федоров
|
|||
10
|
1
|
§ 9. Українське мистецтво XVI ст. Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво.
Театр
|
|||
11
|
1
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|||
Розділ ІІ.УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ
наприкінці ХVІ – у першій
половині ХVІІ ст.
|
|||||
12
|
1
|
§ 10. Берестейська церковна унія 1596 р.
Церковні
собори в Бересті 1596 р. Розкол православної церкви. Утворення
греко-католицької церкви
|
|||
13
|
1
|
§ 11. Кримське ханство у XVI – першій половині XVII ст.
Внутрішня
і зовнішня політика
|
|||
14
|
1
|
§ 12. Козацтво в першій чверті
XVII ст. Петро Сагайдачний.
Походи козаків першої
чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Похід на Москву 1618 р.
Військо Запорозьке і Хотинська війна
|
|||
15
|
1
|
§ 13. Військове мистецтво, традиції та побут українського козацтва.
Практичне
заняття № 2
|
|||
16
|
1
|
§ 14. Церковне життя в Україні в першій половині XVII ст.
Боротьба
за відновлення православної ієрархії. Реформи митрополита Петра Могили
|
|||
17
|
1
|
§ 15. Козацько-селянські повстання
у 20–30-х роках XVII ст.
Козацько-селянські повстання 20–30-х роках
ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького»
|
|||
18
|
1
|
§ 16. Українська культура в першій
половині XVII ст. (Освіта, друкарство, література).
Києво-Могилянський колегіум. Полемічна література
|
|||
19
|
1
|
§ 17. Українське мистецтво першої половини XVII ст.
Архітектура.
Образотворче мистецтво. Театр
|
|||
20
|
1
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|||
Розділ ІІІ. НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНА ВІЙНА
УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ середини XVII ст.
|
|||||
21
|
1
|
§ 18. Передумови, причини та
початок Національно-визвольної війни середини XVII ст.
Передумови, причини, початок Національно-визвольної
війни. Події 1648–1649 рр. Зборівський договір
|
|||
22
|
1
|
§ 19. Утворення Української козацької держави.
Українська
козацька держава – Військо Запорозьке. Адміністративно-територіальний устрій.
Соціально-економічне життя. Зовнішня політика
|
|||
23
|
1
|
§ 20. Богдан Хмельницький – людина, полководець і
державний діяч.
Практичне
заняття № 3
|
|||
24
|
1
|
§ 21. Важкий шлях боротьби за
українську державність (1650–1653 рр.)
Білоцерківський договір. Битва під Батогом. Молдовські
походи. Облога Жванця. Кам’янецька угода
|
|||
25
|
1
|
§ 22. Українсько-московський
договір 1654 р. та воєнно-політичні події середини XVII ст.
Українсько-московський договір 1654 р.
Воєнно-політичні події 1654–1655 рр. Віленське перемир’я.
Українсько-шведсько-трансільванський союз
|
|||
26
|
1
|
Історія рідного краю
|
|||
27
|
1
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|||
Розділ ІV. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ
наприкінці 50-х років ХVІІ – на початку
ХVІІІ ст.
|
|||||
28-29
|
2
|
§ 23–24. Україна на перетині політичних інтересів гетьманів і держав.
Іван Виговський.
Гадяцька угода. Україно-московська війна. Конотопська битва. Початок Руїни.
Юрій Хмельницький. Розкол Гетьманської держави. Павло Тетеря та Іван
Брюховецький. Андрусівське перемир’я
|
|||
30
|
1
|
§ 25. Правобережна Україна в
період від Андрусівського перемир’я до «Вічного миру».
Петро Дорошенко. Спроби об’єднання Лівобережної та
Правобережної Гетьманщини. Дем’ян Многогрішний. Іван Самойлович. Чигиринські
походи. Бахчисарайський мир. «Вічний мир»
|
|||
31
|
1
|
§ 26. Правобережна Гетьманщина у
другій половині XVII ст. Відродження козацтва.
Припинення існування Правобережної Гетьманщини.
Правобережне козацтво в останній чверті ХVІІ ст.
|
|||
32
|
1
|
§ 27. Слобідська Україна та
Запорозька Січ у другій половині XVII ст.
Заселення і розвиток Слобідської України. Слобідські
козачі полки. Запорозьке козацтво. Іван Сірко
|
|||
33
|
1
|
§ 28. «Руїна»: причини і
наслідки.
Практичне
заняття № 4
|
|||
34
|
1
|
§ 29. Українська козацька держава
за гетьмана Івана Мазепи.
Іван Мазепа. Внутрішня і зовнішня політика. Семен
Палій. Північна війна і Україна
|
|||
35
|
1
|
§ 30. Пилип Орлик і його Конституція 1710 р.
Пилип
Орлик і його Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні
|
|||
36
|
1
|
§ 31. Духовне життя України у другій половині XVII ст.
Церковне
життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво.
|
|||
37
|
1
|
Історія рідного краю
|
|||
38
|
1
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|||
Розділ V. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ у
20–90-х роках ХVІІІ ст.
|
|||||
39
|
1
|
§ 32. Спроби царизму ліквідувати
українську державність.
Іван Скоропадський, Павло Полуботок. Перша
Малоросійська колегія. Данило Апостол. «Правління гетьманського уряду»
|
|||
40
|
1
|
§ 33. Ліквідація гетьманства та
особливого устрою Гетьманщини і Слобожанщини.
Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і
козацького устрою в Україні. Друга Малоросійська колегія. Запровадження
кріпацтва
|
|||
41-42
|
2
|
§ 34-35. Запорожжя періоду Нової
Січі. Кримське ханство і Південна Україна у другій половині XVIII ст.
Нова (Підпільненська) Січ. Петро Калнишевський.
Ліквідація Запорозької Січі. Російсько-турецькі війни XVIII ст. і
Україна. Ліквідація Кримського ханства. Колонізація Півдня України
|
|||
43
|
1
|
§ 36. Гайдамацький та
опришківський рух на Правобережній і Західній Україні.
Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина. Буковина,
Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків
|
|||
44
|
1
|
§ 37. Три поділи Речі Посполитої.
Поділи Речі Посполитої. Зміни становища Правобережної
України у складі Російської імперії
|
|||
45
|
1
|
§ 38. Західноукраїнські землі під
владою австрійських Габсбургів.
Західноукраїнські землі у складі володінь австрійських
Габсбургів. Реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ
|
|||
46
|
1
|
§ 39. Культура України XVIII ст.
Освіта
і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода
|
|||
47
|
1
|
§ 40. Українське мистецтво XVIII ст.
Архітектура.
Образотворче мистецтво. Музика
|
|||
48
|
1
|
§ 41. Козацькі літописи ХVІІ – ХVІІІ ст. як історичні джерела.
Практичне заняття № 5
|
|||
49
|
1
|
Історія рідного краю
|
|||
50
|
1
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
|||
51
|
1
|
Узагальнення до курсу.
Україна в ранньомодерну добу
та її внесок у загальноєвропейську спадщину
|
|||
52
|
1
|
Резерв
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар